Tisdag, som egentligen känns som måndag.

Bilfärden till Växjö igår gick bra. Joey gnällde lite, men verkade inte må dåligt då han sov rätt så mycket. Använde mig inte av sprayen denna gången, som tur var. Kom hem kl 23 och ville se på tv innan jag gick och la mig, men funkade tv:n? Nej såklart inte! Ska ringa och felanmäla det!

Idag var jag på lektion vid 8, fattade ingenting till en början vad "lilla farbrorn" där framme vid tavlan sa. Men jag lyckades senare på dagen under övningen förstå hur man skulle läsa av mätningsintrumentet. Där den "lilla farbrorn" förklarade vid ett tillfälle; "Bakåt börjar på B, och det gör bullar också. Därför är Bakåt positivt, för bullar är juh positivt!"

Det var lärorikt, men det drog över på tiden för att vi gjorde några fel under mätningen. Blev försenad till Emma, då vi skulle åka in till stan och gå på banken. Men det gick att lösa iallafall, det var inga problem. Även bankärendet gick bra!

Nu ska jag snart till skolan för styrelsemöte med min kära VÄXT-styrelse och ikväll så ska jag städa här hemma. Jag ska framför allt diska!

Så måste sätta fart nu för att förbereda inför mötet.

See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0