Tiden springer bort...

.. och jag hinner inte med att blogga, men här kommer de senaste händelserna.

Va på tentaslasken i onsdags, med temat bakis. Vem kommer då inte in om inte självaste Joseph själv med pizza till oss! Helt underbart!

I torsdags så hade vi mätningsövning, vilket innebär att vi ska mäta höjder från en startpunkt till en slutpunkt och sen tillbaka. Första gången vi gjorde det så fick vi en diff på 20 mm, men denna gången fick vi en diff på 2 mm, vilket är jävligt bra. Sen drog jag och Claes till iväg i jakten på en bänkdiskmaskin. Vi kollade nog 7 ställen innan vi tillslut köpte den billigaste på Expert, så nu har vi den igång! Jag tror nog att det är Claes nya älskling, hehe.

Igår så var jag i skolan på föreläsning på morgonen, innan jag drog iväg till Olofström för att jobba. Det gick förväntansvärt bra och relativt snabbt, det gäller bara att tänka positivt. De som inte vet vad jag jobbar med, så kan jag berätta att jag jobbar för ett företag där jag får stå och dela ut smakprover av olika produkter i matbutiker.

Idag ska jag städa upp mina kläder, min älskade sambo hade "ryck" igår och städade i stort sett hela lägenheten och t.om. torkade golven! Så det är bara sovrummet kvar med mina kläder. Hehe. Men det ska nog gå rätt så snabbt.

Jag undrar om jag ska fixa iordning frukost eller om jag ska dra med mig karln till brunchen på Sivans. Än så länge sover han och det är mer än en timme kvar tills det öppnar.

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0