Rätt låt?

Det är sånt som avgörs i den stora finalen, eurovision songcontest. Jag pratar ju såklart om Melodifestivalen och Anna som vann finalen.


Bild: Expressen.se

Men det jag tror, så kommer det att bli en flopp eller att vi hamnar någonstans i mitten av alla länder. Enligt ordförande i ESC-jurryn, så är det väldigt många balader i år. Troligtvis så kommer en låt som liknar Ukrinas bidrag från 2007 som kommer att vinna, jag pratar juh såklart om den coola bidraget "Danzing"



Men vi får se hur det går. Ukrina brukar vara duktiga när det gäller ESC.

Nähe, nu har jag bloggat klart! Nu blir det plugg i M-huset!

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Eda

Fast man måste ju älska Danzing.

En transa i silverkläder som sjunger en galen låt <3 Kan det bli bättre?

2010-03-14 @ 19:13:46
URL: http://saganomida.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha, Oja!

2010-03-14 @ 19:19:56
URL: http://nillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0