och lördagen blev till söndag.

Men vilket röj det blev igår!
Jag och Alex skulle in på en förfest hos gamla kompisar till oss, men främst till Alex. Det var trevligt, dock känner man inte folket, så då sitter man där och försöker vara trevlig. Tittar runt på alla andra som festade och dansade. Var där i ca en timme. Sen drog vi till KM, men inget liv där direkt. Sen drog vi till Bistrobar (eller vad det nu heter, det byter namn lika ofta som jag byter underkläder) där allt det roliga började. Oj, killarna flockades runt tjejerna på dansgolvet som vargar. Helt galet! Men träffade tre gooa tjejer, där som vi dansade med. Hade gärna velat ta deras nummer, men glömde göra det då vi drog så snabbt i slutet.

En av tjejerna är nog en av dom häftigaste tjejerna jag träffat, hon pluggade nämligen i Malmö till brandman! Hur coolt är inte det, att en tjej gör det? Men hon tyckte det va häftigt att jag pluggade till byggnadsingenjör. Fan va jag ångrar att jag inte tog hennes, eller nån av tjejernas mobilnummer. Dom va juh t.om. ifrån Gotland! Asnice!

Vill notera också att jag var nykter igår, men hade skitkul iallafall!

Dock kom jag hem kl 3 och skulle upp och jobba kl 7. Yey! Men det gick!

Nu ska jag se på tv.

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0