Dan före dan...

Dan före dan, då jag ska skriva tenta..
Dan före dan, då jag åker till mitt kära öland!
Dan före dan, då Joey ska åka hemska bilen
Dan före dan, då jag får träffa min kära familj
Dan före dan, då päronen åker till Gran Canaria
Dan före dan, då jag får träffa min bästa vän Alex!

Den första kan man juh stryka, för det lär inte gå vägen.
Men jag får se hur det går...

Nu ska jag fortsätta att fixa iordning mig, drar vel iväg till skolan sen om jag nu inte stannar hemma och pluggar.

Varför ska det vara så fint väder förresten? Jag får lust att ut och gå, men har inte tid till det.
Men då lägger jag in en bild på ett vårtecken ist.

Den röda katten kom nämligen och besökte oss.
Har inte gjort det sen innan vintern och Joey blir helt uppspelt!

 

Nähe, nu ska jag sätta igång och plugga.
Det blir nog plugg här hemma ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0