Att kunna sova, det är frågan.

Dagen igår blev helt förstörd efter jag hade jobbat, då jag slutade lite efter kl 9. Min tanke var att jag skulle sova på dagen så jag orkade jobba på eftermiddagen igen.

De som känner mig vet att jag har lätt för att somna, iallafall kvällstid. Ända sen jag var liten så har jag jämt varit trött på kvällarna och somnade bl.a. alltid efter maten när vi var bortbjudna hos några vänner till familjen. Nu förtiden så går jag oftast och lägger mig mellan kl 22-23.

Att ligga i den sköna soffan och bara glutta på tv blev perfekt för att sova mitt på dagen, trodde jag. Men icke! Jag va i ett stadie mellan sova och vara vaken. Det kändes som om jag hade riktiga stora påsar under ögonen och kände mig som en zombie. Jag somnade inte förens kl 10 på kvällen, och då hade jag bara sovit 4 timmar på hela 36 timmar. Då förstår ni att min dag blev helt förstörd.

Idag funkar dagen mycket bättre och idag så ska jag åka tillbaka till Växjö. Det ska bli väldigt skönt att få komma hem igen och äntligen få träffa Claes igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0