Äntligen!

Tentan är nu gjord. Det gick som förväntat. Jag va den första som gick därifrån, dock efter 3 timmar. Jag ska nog "fira" det med att sitta och plugga lite ikväll. Lika bra att börja plugga till omtentan.

Bilresan till Öland var inte kul alls. Fast det var fint väder och inte så mycket trafik, så var det den värsta bilresan för Joey. Usch, det var inte kul alls! Han mådde inte bra alls, fast jag sprayade i buren som ska göra katterna lugnare. Där rök dom pengarna kan jag säga. Det va juh inte billigt direkt. Uscha! Men nu är vi på Öland iallafall och han mår prima!

Ska snart jag och lillbrorsan åka iväg och handla för veckan. Skulle egentligen handlat när jag ändå åkte förbi förut, men nu blev det som det blev med Joey.

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0