Ännu mer!

Nu har det hänt en massa igen att jag knappt har suttit framför datorn.

Vi hade nämligen crawl med sexmästeriet i lördags. Jag gick dock inte ut, men fy va jag mådde dåligt! Jag var nog bakis både söndag och igår, vilket jag tror var Hajks fel med hans drink.

Igår var jag också och kollade på en sällskapskatt till Joey också, vid namn Signe. Hon var väldigt blyg och satt i ett hörn och ville inte komma fram, men tillslut var det som att hon gick över en tröskel! Då kom hon fram och gosade med mig! Det var väldigt mysigt och jag blev helt kär!

Jag valde att lämna henne där, för alla papprena var inte där och jag hade även en katt till som vi skulle kolla på. Vi fick tid idag för att komma och kolla på den, men den var inte alls som Signe. Så vi har mer eller mindre bestämt oss, så hon kommer troligtvis på torsdag till oss.

I morgon så är det styrelsecrawl och jag är inte alls så sugen egentligen, men man får tagga upp iallafall. Jag ska iallafall dricka varannan vatten, det får fan bli så!

Idag har jag även hållt på med vårt arbete i kursen husbyggnad, då vi ska analysera ett bostadsområde. Kolla om det är välplanerat och stämmer med detaljplanerna som gjordes av kommunen år 1962.

Så nu ska jag sätta igång och börja göra en ppt-presentation, med alla dom bilderna som vi tog idag ute på plats.

(Måste även städa upp mina kläder idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0