Ändrade planer?

Va jobbigt allt blev just nu..
Fick ett mail ifrån min lärare i CAD. Hon ville att jag skulle lägga in en grej till mina CAD-ritningar, detta skulle hon helst vilja ha på måndag. Alltså är jag mer eller mindre tvungen att åka till Växjö mycket tidigare än vad jag hade beräknat. Hade nämligen tänkt åka tillbaka på onsdag, så jag hinner träffa mamma och pappa när dom kommer hem innan jag drar vidare till Växjö. Men om jag nu ska åka så jag är där på måndag, så kan jag lika gärna åka på söndag så kan jag vara med på kursstarterna.

Vilket dilemma jag har hamnat i. Jag som ville ha en veckas "semester" innan jag börjar med kurserna.

Dock har jag en idé, som jag kanske kan lösa problemet med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0