Sommarlov!

Nu har jag sommarlov! Ett tag iallafall, få se om jag kommer jobba mycket i sommar eller inte. Har sökt ett sommarjobb på Kalmar kommun, så få se om dom är intresserad av mig till det jobbet. Hade varit asnice isf. Det är ett jobb på Väg och anläggning på kommunen, som dom sökte en blivande ingenjör inom väg och anläggning. Sista dagen för att söka är i morgon, så får se om dom hör av sig nästa vecka.

Det har varit mycket nu i slutet på terminen, husprojekt och tentaplugg bl.a. Men nu är det äntligen slut! För denna gången iallafall. :)

Idag drar jag och Claes till Öland, för att ha en liten minisemester. Det ska bli väldigt skönt att få komma hem, hem till familjen och Öland när det visar sin bästa sida. Ett plus är att det kommer springa 4 st småttingar hemma i köket, dvs kattungar. Få se hur det går mellan dom, kattmamman och våra växjökatter.

Nu ska jag packa, samtidigt som jag tittar på talang. Dock vet jag redan vem som vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0