En sommardag

Jag har haft en väldigt häktisk vecka/veckor sen jag kom hem till mitt kära Öland.

Jag har varit i Kalmar en massa; shoppat och festat bl.a. Jag har även hunnit med och träna, eller jag började igår. Men jag ska försöka att träna en massa i sommar. Ska nog köpa ett sommarträningskort.

I lördags så var jag hos Jenny och Johan och festade med det gamla Kalmargänget, vilket va jättekul! Väldigt kul att träffa alla igen!

Idag ska jag försöka att jobba, sola och ut och gå med bl.a. Hanna ikväll. Ska till Mörbylånga och lämna lite grejer till min lillebror, då han och hans klass ska sova över hos sin klassförståndare och ha en liten avslutningsfest. Ska även passa på att hoppa in på Resmo krukmakeri. Så då passar jag på att hälsa på Hanna. Få se om det är någon mer som hänger med.

Jag ska jobba mycket nu denna veckan, eller göra en massa iallafall. I morgon så ska jag och lillbrorsan Crille åka in till Kalmar och gratta vår kusin som tar studenten, hänga lite blommor över halsen och sånt. Sen ska vi till han och hans familj på kvällen och gratta honom ännu mer. :)

På fredag så slutar Crille 9:an och då blir det lite firande här hemma hos oss. Å jag ska städa innan dess. Jobba jobba jobba.

Nähe, nu ska jag ut och jobba. Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0