Söndagsbakis

Fest igår hos Sara, vilket va mycket trevligt. Dock blev man lite för förfriskad, så det blev mycket vatten i slutet. Så idag har jag inte mått alls bra. Har bara degat framför tv:n och halvsovit, fast jag gick upp vid kl 9 idag. Somnade i Claes famn i den nya soffan, vilket va väldigt mysigt!

Appropå det så har jag fortfarande inte lagt upp bilderna på soffan och byrån. Jag ska se om jag hittar systemkameran, Claes hade nämligen den på Norrlands bounding i fredags. Så jag får se om jag hittar den.

Jag har nu på senare tid blivit mer och mer sugen på att färga underhåret, som jag gjorde för förrförra sommaren, dock vet jag inte om det finns pengar till det just nu. Drömma kan man juh alltid göra, men det är vel just nu som jag ska göra det. Mitt hår är väldigt slitet och behövs ändå klippas.

Typ som denna, fast inte riktigt. Samma mängd färg, fast mer under luggen och ska gå ända bak.

 

Men jag får se hur det blir med det.
Nu ska jag nog se på tv eller så. Få se vad det blir. :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0