Ny design

Jag tröttnade på min gamla design, så jag satt igår och gjorde en ny bloggdesign.
Jag är inte färdig, men det är en grund iallafall.

Idag har jag varit seg i starten, pratad i telefon med mamma ett tag och jag har suttit framför datorn.
Men jag har kommit igång och tvätta nu iallafall och har tvätttid till 5 idag, vilket är väldigt skönt. Kan passa på att tvätta en massa. (Tog två pass i rad, för jag är så listig!)

Idag blir det städning för min del. Ska försöka att förbereda mig inför föreläsningen i morgon senare ikväll.

Förhoppningsvis så kommer csn-pengarna senast på fredag, för isf så ska jag och Claes iväg och köpa bl.a. soffa på IKEA. :) Nu äntligen så börjar vi få ordning på lägenheten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0