Lunch.

Kom hem för en stund sen från föreläsningen. Håller på att läsa om geologi just nu, dvs bergarter, mineraler, jordbävningar ect. Läraren är lite flummig men man är van vid vår förra lärare, som va väldigt flummig. Fast det är skönt det, annars så hade föreläsningarna varit väldigt tråkiga.

Har precis ätit lunch och ska snart dra till skolan med Mark och komplettera lite ritningar. Egentligen tycker jag uppgiften va jobbig och seg, men det är lika bra att fixa det. Sen ska jag fixa lite med mitt "projekt" när jag ändå är i skolan. Få se hur det går (vänta och se). :)

Igår så va jag hos Bencker med ett gäng. Satt och kollade inglorious bastards, vilket är en bra film (dock har jag sett den innan). Sen satt vi och lirade lite Buzz. Mycket trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0