Har inget bättre för mig...

Sitter och kollar runt på bloggar, för jag har inget bättre för mig. Men sen så kommer jag på att jag har min blogg här juh. Så jag kan vel skriva lite.

Haft storstädning idag i vår lägenhet, jag och Claes. Hans vitrinskåp kom Claes pappa med idag, vilket va väldigt skönt. Har precis satt in fina glasskålar och passade på att ta lite kort.

Vi ska sätta in belysning också i skåpet,
så att det blir mycket mysigare och att man ser skålarna ect bättre.
Passade på att ta en bild på Joey också. :)


Kommentarer
Postat av: Eda

Meeen möööwh! Varför är det bara min kisse som är ful <3

Ser himla mysigt ut med tofflorna på bilden också! :D

2010-01-21 @ 13:34:00
URL: http://saganomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0