Torsdag med bil i fokus.

Ska snart kila till skolan, det är geodesi på schemat idag. Ska lämna in inlämningsuppgiften idag, som jag gjorde klart det sista på en kvart här hemma. Idag ska jag även försöka att åka in till stan för att köpa skor och även beställa tid hos optiken. Jag tänkte nämligen byta optiker och gå till Specsavers. Få se om dom är bättre än Synsam, inte för att jag är missnöjd med dom men dom är nog billigare på Specsavers.

Idag ska jag även åka till Öland och träffa familjen. Ska även köra mamma och pappas nya bil, vilket ska bli spännande. Har inte kört Saab innan, så det blir en upplevelse. Dock tar jag inte med mig katterna denna gången, Claes är juh hemma i helgen och vi har inte skaffat nån bur till Signe än. Håller på att kolla runt lite på bl.a. blocket. Funderar på om man ska köpa en stor så båda får plats eller bara köpa en separat. Vi får se som sagt, Joey börjar juh bli riktig stor nu så Signe får nog ta över han gamla då hon är mycket mindre.

Nu ska jag kila till skolan!

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0