Spexad helg!

Har hänt mycket i helgen!
I fredags var jag i Kalmar och besiktade bilen, var även och shoppade både själv och med Alex. Sen hälsade vi på Pontus och bestämde att vi skulle bada i Mönsterås badpalats på lördagen. Så blev det, så vi drog dit jag, Alex, Pontus och lillbrorsan min. Sen käkade vi på Italia i Kalmar, där även Hanna och Fredrik joinade oss. Lördagskvällen så var jag fyllechaffis åt storebror och hans polare.

Igår hände det inte så mycket och idag drar jag tillbaka till Växjö. Jag är även väldigt miljövänlig idag, åker buss från vår lilla by Seby till Kalmar, där jag sen tar tåget till Växjö. Kollektivt och bra.

Ska försöka att hitta en piké i Kalmar också, för jag gör ett lite längre stopp där, för att ha som styrelsetröja.

Nu ska jag fortsätta min färd mot Kalmar och fortsätta surfa på mitt mobila bredband. :)

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0