Påskhelg!

Nu var det äntligen dags för lite ledighet, vilket är varmt välkommet!

I onsdags var det crawl med styrelsen, vilket va väldigt kul! Torsdagen var jag på lektion, men sen drog jag och Claes och hämtade vår nya katt, Signe.



Detta är en av få bilder som vi har tagit, för hon var väldigt skygg dom första timmarna. Men nu är hon väldigt sällskaplig och leker väldigt mycket med Joey, vilket är jättekul! Joey sitter och kollar in henne medan hon går runt och kollar läget. Sen vissa stunder så hoppar Joey på henne och dom springer runt efter varandra, vilket är jättekul och skönt att dom har kommit nära varandra på så kort tid! Det lär komma fler bilder lite längre fram!

Igår var jag hos Hajk på 25-årsfest, en riktig trevlig fest med jakt efter påskägg och en massa singstar bl.a. :)

Idag ska jag och Claes iväg till Gislaved över dagen, för att äta lite påskmat. Jag ska även träffa Claes brorsdotter Emma för första gången, vilket ska bli väldigt kul!

Nu är det dags för lite frukost/brunch och jag ska få upp min man ifrån sängen!

Glad Påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0