Bibliotekskväll

Sitter just nu i biblan och har gjort det nu ett tag (iallafall ett par timmar). Håller på med arbetet som jag nämde innan. Jag letat runt lite och hittat lite böcker, men inte några riktigt bra. Det stod för mycket "fel" saker enligt mig, det kanske är bra böcker egentligen. En av böckerna var bl.a. AMA Hus 08 (en av byggingenjörernas "bibel"). Dock så fanns det bara vettig info i den boken som jag redan hade sen innan.

Satt ute en stund i solen nu i eftermiddags, vilket var väldigt skönt. Dock så ska jag skaffa mig en riktig traditionell brassestol, blir perfekt i sommar när man kan ligga och sola och det inte är så mycket studenter som går förbi.

Nu ska jag nog pilla lite till med upplägget av rapporten och sen så ska jag pysa hemmåt för en liten myskväll med mig själv och titta ut mot de folk som sitter kvar och fryser på Tufvansängen, nu när solen har gått ner och värmer sig m.h.a. sina grillar. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0