Varför händer det mig idag?

Jag vaknade för 10 min sen, och min lektion började för 10 min sen. Jag glömde förstås att sätta på alarmet igår. Så klumpigt av mig. Nu känner jag mig helt omotiverad att gå till skolan idag eller göra någonting överhuvudtaget! Uscha. Men jag ska inte vara jättetjurig hela dagen. Ska försöka att läsa ekonomi och gå igenom mekaniken som jag missar idag.

Mitt humör blev inte bättre av att en j*vla stor lastbil står och pumpar utanför min lägenhet. Vet fan inte va han håller på med.

Jag saknar min sambo så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Eda

Hej!

Såg att du kommenterat om mina matteböcker!

Verkligen jätteschysst av dig att erbjuda dina men jag tror jag klarar mig nu.

Lånade som sagt EA av Greger och jag tror inte det ska ta så lång tid för mina egna att dimpa ner i brevlådan. =) Hoppas på imorgon redan.

Tack iallafall.



Snygg blogg förresten ^^

2009-09-16 @ 21:31:02
URL: http://saganomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0