Tisdagens upplägg

Ska snart kila till skolan, då vi har ekonomi 9-12. Blir sen Sexmästerimöte vid 15. Hmm, undra vad man ska göra där imellan. Blir nog att sitta och plugga eller kanske förbereda säxmästeriets spex inför overallinvigningen.

Igår så hade vi lite syjunta här hos mig och jag har äntligen fått dit mitt namn. Ska sy dit lite märken också.

Hittade en rolig historia också, så här kommer den.

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
Grattis! ni är den tusende bilisten som har kommit ihåg säkerhetesbältet. Ni har vunnit 10.000 kronor.
Vad tänker du använda dom till?
-Ja jag tror att jag skall ta körkort säger föraren.
Så säger kvinnan på passagerarplatsen:
-Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket.
Då säger en man i baksätet:
-Klantskallar! Ja visste att vi inte skulle komma långt i stulen bil.
Pinsam tystnad tills man hör dovt från bagageutrymmet:
-Har vi kommit över gränsen än ?

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0