Städarkväll.

Nu har jag städat i vardagsrummet. Det ser hyfsat ut iallafall, men jag ska inte ta bilder än. Det ska jag göra när vi har plockat bort alla lådor som ska ner i källarförådet. Väntar på att min sambo ska komma hem ifrån innebandyträningen, så förhoppningsvis blir det lite mys framför tv:n.

Åh, jag vill införskaffa mig en eller två bokhyllor ifrån IKEA. Just nu har vi bara Claes lilla vita bokhylla. Men vi ska hämta vitrinskåpet som han har hos sin pappa, och även nån stol-fåtölj till vardagsrummet. Vill även ha en byrå, där man kan förvara en del grejer, som inte annars får plats. Men men, är man en fattig student så får man vänta till man har pengar.

Fast jag fyller 20 om drygt en månad, men jag ska inte önska mig allt för stora grejer. Jag fick faktiskt en sprillans ny dator i lite tidig födelsedagspresent, vilket jag är jätteglad över att jag fick! Men man kan juh alltid önska sig lite pengar och spara ihop något.

Nu till helgen (rättare sagt i morgon) så ska jag till Jönköping för att spendera en helg med kära Fiona! Det blir mys i  morgon kväll och fest på lördag. Jag längtar gärnet!

Men nu ska jag nog se på TV, eller nått i den stilen.

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0