Ekonomi

Har precis varit hos Mark och suttit och gjort uppgiften, som ska göras innan monopolet på tordag. Blev inte riktigt färdig, för jag kände att jag behövde paus. Bokföring är inte riktigt min grej. Ekonomi överhuvudtaget. Många begrepp som är så svårt att förstå, men skam den som ger sig!

Joey har saknat mig, vilket märktes när jag kom hem. Han sitter just nu i mitt knä och rör sig knappast ur fläcken! Hur ska det nu gå när jag ska laga mat? Jag funderar på att göra en köttgryta på champinjoner och äpple. Man får vel passa på nu när Claes inte är hemma, (Svamp är inte hans starka sida).

ÅH, upptäckte nu att Joey har haft sönder ett glas idag! Jävla katt!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0