Börjar jag bli sjuk?

Jag tror att jag börjar bli sjuk. Vaknade med ont i halsen nu i morse. Jag har känt av lite sjuk-symtomer innan, men nu tror jag att det kommer blossa upp. Men det vara bara en tidsfråga när jag skulle bli sjuk.
Många är sjuka nu och det är så sjukt kallt i denna lägenhet. Speciellt när man ska gå och lägga sig.
Jag brukar annars sova nästan naken, men nu får jag nästan sova med full mundering. Klagade redan första veckan hos Hyresbostäder och det tog två veckor innan en snubbe kom och kollade på saken. Han va här förra veckan och de skulle sätta på värmen på elementen. Tack! Men just nu så är det mycket snack och liten verkstad. Elementen är fortfarande inte igång, så jag ska ringa och klaga igen.

Nähe, nu ska jag fixa i ordning mig och käka lite frukost.

Later!

Kommentarer
Postat av: klabbe

Krya på dig hjärtat

2009-09-09 @ 09:14:01
URL: http://donjuan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0